wtorek, 8 maja 2018

Pożyczki online w Euro Banku


Eurobank zaproponował niedawno konkurencyjną dla chwilówek ofertę. Przez Internet możemy się postarać o szybką gotówkę. Bank dołączył do firm oferujących kredyt gotówkowy online i konkuruje z instytucjami pożyczkowymi. Pożyczka błyskawiczna w Eurobanku jest jednak dużo tańsza niż „chwilówki” w firmach pożyczkowych.

Złożenie wniosku jest banalnie proste. Wszystko załatwimy przez Internet, bez ruszania się z domu. Jeśli bank podejmie pozytywną decyzję o przyznaniu pożyczki, to pieniądze możemy otrzymać na konto osobiste nawet w 15 minut.

Bank oczekuje złożenia oświadczenia o dochodach (nie jest potrzebne zaświadczenie z zakładu pracy). Trzeba również mieć rachunek bankowy, podać numer telefonu komórkowego i udostępnić dane pracodawcy (w tym numeru NIP naszego zakładu pracy).

Najwyższa możliwa kwota pożyczki, o jaką można się ubiegać to 4.000 złotych. Okres spłaty wynosi maksymalnie 5 lat. Rata kredytu online może wynieść nawet 35 zł miesięcznie.

Zobacz też poprzedni post - Jaka dywidenda z PZU SA w 2018 roku?

5 komentarzy:

  1. Mnie niestety Euro Bank odmówił pożyczki gdy bardzo jej potrzebowałam. Miałam problemy zdrowotne i musiałam zrobić kosztowne badania. Dopiero gdy trafiłam na https://sprintcash.pl/ znalazłam ofertę Kredyt Ok i od nich udało mi się uzyskać pożyczkę na badania. Praktycznie w ciągu 48godzin miałam pieniądze na koncie. Do Euro Banku już więcej nie pójdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina Boguszewska18 września 2019 18:58

    Ja niestety dostałam odmowę tak jak Danuta. Byłam pewna, że wszystko okej i dostanę pożyczkę z banku ale okazało się, że miałam kiedyś wpis w BIK i w banku jestem wykluczona. Poszperałam trochę w internecie z synem i okazało się, że mogę wziąć pożyczkę w wielu firmach pożyczkowych. Na https://sowafinansowa.pl/ znalazłam ranking pożyczek chwilówek i sugerując się nim wybrałam jedną z firm i zamówiłam pożyczkę. Nie sądziłam, że pójdzie tak łatwo. Do Euro Banku mam uraz. Nawet konto tam zamknęłam i przeszłam, gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką pożyczek online, jeśli potrzebne są mi pieniądze, ponieważ mogę w ten sposób bardzo szybko zdobyć potrzebne pieniądze i większość ofert jest bardzo interesująca, tylko naprawdę trzeba dobrze trafić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że jakikolwiek bank ma ofertę online. Wydaje mi się, że to chyba tylko możliwość złożenia wnioski, gdzie dzwonią z informacjami lub każą podejść do placówki. Korzystał ktoś z Was tego? Można załatwić sobie kredyt online?

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, mi też bank nie dał tej pożyczki więc jedną opcją była chwilówka dla zadłużonych, też online wzięta

    OdpowiedzUsuń